آخرین روز پاییز چقدر متفاوت بود برای خیلی ها.و کاش کل پاییز متفاوت می بود.البته متفاوتی خوب ونه بد*سخته برای کسی که بسیار مغروره به کسی بگه پول لازم داره.و چقد خوبه همون آدم مغروری که تا حالا به هیشکی نگفته پول لازمم به تو بگه. و بعد خودش هم در عجب باشه که چطور تونست غرورشو کنار بذاره و تنها به تو بگه.هرچند خوشحالیه بی خودی هست ولی خوشحالم که تونست با من راحت بشه و بگه.چون حتمن در وجود من چیزهایی دیده که تونسته همچون حسی داشته باشه بهم بگه...++و بده که اولین روز زمستون با آغاز ثبتنام ارشد شروع شد.--یکی میگفت درس خوندن هدفت نیست چون اگر هدفت می بود مثل گوشی نخریدن که تااینموقع گوشی نخریدی و هدفتو دنبال کردی پس درس هم اگر هدفت بود می خوندی.و خوبه که این یکی(محبوبه) اینقد خوب منو میشناسه....**خوشم میاد گاهی خدا خوب باهام لجبازی میکنه.کلی حال خوب داشتم که همشونو ازم گرفت.حتمن واسه این این کارا رو کرده که مجازات کار خطایی که کردم رو بدم. شب های تنهایی...
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: زمستان,زمستان است,زمستان است شجریان, نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 12:35