شب های تنهایی

خرید بک لینک
- چطوری؟- بدنیستم.شکر.- چرا خوب نیستی؟- خیلی وقته هیشکی خوب نیست.-(و من با شک و تردید میگم)-چرا هنوزم هستن کسانی که خوبن.قانع و راضی هستن.و حالا واقعا و دور از شعار و حرفای الکی چند نفر اطرافمون هست که حالش خوبه؟واسه من که هیشکی...میدونم یه درصدی از بدی حالمون بخاطر دید بدمون هس.بخاطر قانع نبودنمونه.ولی واقعا حال خیلیامون خوب نیس...حتی اگر بخوایم هم نیس...مثل من که می خوام و خوب نیستم...یه مدت روحی و ذهنی داغونم یه مدتم جسمی ولی خب خیلی به عکس گوشه وبلاگم ایمان دارم.میدونم بدی حالم بخاطر نداشتن خدا توی زندگیم هس...گر خدا داری ز غم آزاد شو از خیال بیش و کم آزاد شوپ.ن:همیشه حتی اگر خیلی عجله داشتید کاری که باید با دقت و بررسی انجام بدید رو با دقت انجام بدید.مثلا اگر قرار بود کسی بهتون پول واریز بکنه دقت کنید که همون مبلغی که باید واریز میکرده هس یا نه یک صفر کم داره.یا شایدم اگر قراره 85تومن واریز بشه 58واریز شده و شما اشتباه 85 دیدین.والا!از دارالترجمه زنگ زدن که یه کار هس انجام میدی؟گفتم بفرس ایمیلم ببینم چند صفه س و چه قیمت؟و اونموقع سرکار بودم.رفتم از مسئول انفورماتیک خو شب های تنهایی...

ما را در سایت شب های تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: حال خوب و حال بد,حال و روزم خوب وخوش نیست,حال ما خوب است ولی, نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 12:35

آخرین روز پاییز چقدر متفاوت بود برای خیلی ها.و کاش کل پاییز متفاوت می بود.البته متفاوتی خوب ونه بد*سخته برای کسی که بسیار مغروره به کسی بگه پول لازم داره.و چقد خوبه همون آدم مغروری که تا حالا به هیشکی نگفته پول لازمم به تو بگه. و بعد خودش هم در عجب باشه که چطور تونست غرورشو کنار بذاره و تنها به تو بگه.هرچند خوشحالیه بی خودی هست ولی خوشحالم که تونست با من راحت بشه و بگه.چون حتمن در وجود من چیزهایی دیده که تونسته همچون حسی داشته باشه بهم بگه...++و بده که اولین روز زمستون با آغاز ثبتنام ارشد شروع شد.--یکی میگفت درس خوندن هدفت نیست چون اگر هدفت می بود مثل گوشی نخریدن که تااینموقع گوشی نخریدی و هدفتو دنبال کردی پس درس هم اگر هدفت بود می خوندی.و خوبه که این یکی(محبوبه) اینقد خوب منو میشناسه....**خوشم میاد گاهی خدا خوب باهام لجبازی میکنه.کلی حال خوب داشتم که همشونو ازم گرفت.حتمن واسه این این کارا رو کرده که مجازات کار خطایی که کردم رو بدم. شب های تنهایی...

ما را در سایت شب های تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: زمستان,زمستان است,زمستان است شجریان, نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 12:35

صفحه بندی